Још као ученик средње графичке школе, Раде је стекао основна знања из веб дивелопмента и веб дизајна. Са 17 година добија прво запослење у једној дигиталној агенцији у Србији која је радила за примарно америчко тржиште. Иако је имао одличне услове, креативно окружење и високу плату, Раде је одлучио да покрене нешто своје.
„Сви су ми говорили ниси завршио факултет, без знања о финансијама, маркетингу и продаји, покретање компаније је велики ризик. Али, ја сам успео да у року од две године, са тимом од свега 15 запослених изградим дистрибутивну мрежу за свој дигитални производ, са 400 дистрибутера, у 43 земље, на четири континента“, каже овај млади предузетник.
Раде је након тога покренуо и своју компанију у области финансијског тржишта, сматрајући да уколико имате дигитални производ, можете да га дистрибуирате било где у свету уз помоћ неколико „кликова“.
Организација Спарк реализовала је пројекат „Српске иновације – понос нације“, уз подршку Кабинета министра за иновације и технолошки развој, у оквиру Програма за промоцију и популаризацију иновација и иновационог предузетништва.
Више о серијском интернет предузетнику Радету Јоксимовићу погледајте у видеу који следи:
© 2018 Сва права задржана