Апликација 60seconds спаја купце и брендове, са циљем онлајн куповине производа, тако да купац по први пут може да бира производ и цену, а власник бренда је тај који одлучује када ће му производ продати по цени коју је понудио.
„Највећа жеља ми је била да кроз апликацију 60seconds решим проблем компанија које у свом власништву имају више бренд и мултибренд објеката на локалном тржишту, како би на најбољи начин могли да испрате процес продаје, када су у питању снижења, попусти и акције“, каже предузетник Иван Кадић.
Организација Спарк реализовала је пројекат „Српске иновације – понос нације“, уз подршку Кабинета министра за иновације и технолошки развој, у оквиру Програма за промоцију и популаризацију иновација и иновационог предузетништва.
Више о апликацији 60seconds погледајте у видеу који следи:
© 2018 Сва права задржана